אנחנו מזמינים אתכם לערב ייחודי שלא היה כמותו בחולון, בת-ים וראשון לציון!
האירוע יתקיים ביום חמישי 18.11.2021 קבלת פנים בשעה 18:30 במשרדי רי/מקס סנטר ברחוב אילת 54, (פינת הופיין), חולון.
אז מה מחכה לכם:
להרגיע את הרעב- מבחר גבינות איכותיות (כשר כמובן), בליווי דליקטסים טעימים ואיכותיים כדי לפתוח את התיאבון.
להרגיע את הנפש- מבחר של יינות אדומים, לבנים ומוגזים לרומם את הרוח.
ולאחר מכן ערב שכולו ערך, שימו לב למרצים של הערב:


אשתדל להגיע בשעה 19.00 תודה