דירת 4.5 חדרים, האסיף, שפירא, תל אביב.

ברחוב האסיף, שפירא, תל אביב
דירת 4.5 חדרים, כרגע מחולקת ל 3, לאחר הרחבה, מטבח משודרג, קומה 4 ללא, אפשרות לבניה על הגג, נוף פתוח, מוארת, מאווררת, כ 95 מ"ר, קרובה ליציאה לאיילון, פינוי גמיש, מחיר שיווק 1,910,000 שח.

לתיאום ופרטים נוספים:
מאיר גלעדי 050-797-99-55 לווצאפ

יניב מיארה 050-545-99-55 לווצאפ  

דירת 3 חדרים, מעלית, חניה ומרפסת שמש ברב מימון, רמת הנשיא, בת ים.


ברחוב הרב מימון, בשכונת רמת הנשיא הסופר מבוקשת בבת -ים.
✔דירת 3 חדרים.
✔61 מ"ר.
✔מעלית.
✔חניה בטאבו.
✔מרפסת שמש כ10 מ"ר. הפונה לגינה חובה לראות!!🔥🔥
✔שמורה ומסודרת.
✔עורפית פנימית ושקטה.
פינוי גמיש.
מחיר שיווק סופר אטרקרטיבי רק 1,595,000

 

לתיאום ופרטים נוספים:
מאיר גלעדי 050-797-99-55 לווצאפ

יניב מיארה 050-545-99-55 לווצאפ  

דירת 3.5 חדרים, אחרי תמ"א, בגדוד העברי, שיכון ותיקים, בת-ים.

ברחוב הגדוד העברי, שיכון ותיקים, בת ים.
דירת 3 חדרים בתהליך בניה של תמ"א 38 (תהפוך ל 3.5 חד), כ 90 מ"ר, לדירה מתווסף ממ"ד, מעלית, מרפסת שמש, הדירה פונה לחזית, דירה פנויה, קומה 2, מטבח משופר, דירה ריקה פינוי מיידי, צפי לאכלוס כשנה, מפתחות במשרד.
מחיר שיווק מגה אטרקטיבי 1,590,000

 

לתיאום ופרטים נוספים:
מאיר גלעדי 050-797-99-55 לווצאפ

יניב מיארה 050-545-99-55 לווצאפ  

דירת 3 חדרים, קומה 2, ברחוב קוגל, מרכז העיר, חולון

ברחוב קוגל, מרכז העיר, חולון
דירת 3 חדרים גדולה כ 75 מ"ר, משופצת, קומה 1.5, עורפית ושקטה, פינוי מיידי, סלון גדול, חדרים מרווחים, מטבח משופר, דירה במחיר מציאה!
1,330,000 שח.

לתיאום ופרטים נוספים:
מאיר גלעדי 050-797-99-55 לווצאפ

יניב מיארה 050-545-99-55 לווצאפ  

דירת 3 חדרים, חניה כפולה, רבינוביץ, בת-ים

מאיר גלעדי 050-797-99-55 לווצאפ

יניב מיארה 050-545-99-55 לווצאפ  

חד למכירה בבלעדיות ברחוב רבינוביץ, בת ים. דירת 3 חדרים, כ 75 מ"ר, קומה 2 ללא, חניה כפולה בטאבו, (אחת ליד השניה), מסודרת ושמורה, עורפית ושקטה, סלון וחדרים גדולים, מיקום מנצח, בניין בוטיק 3 קומות סה"כ. מחיר שיווק 1,390,000 פינוי ב 1.10.19 מוטיבציה שיא!!!

חשוב: השיעור שקיבלתם משר האוצר כחלון

כל מי שתולה תקוות בשר האוצר הנכנס, כחלון, קיבל שיעור חשוב בהון ושלטון היום כשכחלון הודיע שהוא מעביר את הסמכות לענייני הגז לראש הממשלה וזאת לכאורה בגלל מקורבים לשר, זה רק מוכיח לנו שדיבורים לחוד ומעשים לחוד, ולכל מי שמפנטז על ירידת מחירים בנדל״ן חייב לדעת שיש 2 דרכים להוריד את מחירי הדירות האחת מהירה והרסנית והשניה איטית ולא ברורה. 

המהירה וההרסנית היא בעצם העלאה מהירה של הריבית (שתעלה במוקדם או במאוחר) מה שיגרום להעלאת ההחזר החודשי ובעצם לזה שמשפחות ייאלצו למכור את הנכסים כי לא יוכלו לעמוד בהחזר החודשי דבר שישחרר לשוק מאות נכסים ובאותה הנשימה יגרום לאינפלציה כאוס ופחד בקרב אזרחי ישראל ובקרב רוכשי דירות למגורים.  

הדרך האיטית ובטוחה זה לתכנן ולבנות בכמויות אדירות ובמחירים למשתכן, בניין של סטנדרטי לוקח לו כשלוש שנים כולל הזמן שלוקח לקבל היתר והזמן שלוקח לבנות בפועל ואני לא משבר על ת״א אלה על אזורים יחסית גמישים, זאת אומרת שמדובר בשנים על גבי שנים של תכנון ובניה ורק אחרי כארבע שנים באמת יהיו ירידות מחירים משמעותיות אבל לא יותר משווי הנכסים מיום קבל ההיתר!
וזה עוד לפני שדיברנו על להעביר רפורמות ולשנות ולהניע תהליכים

לכן חברים מי שמצפה לירידות מחירים בזמן הקצר או שיקבל אינפלציה וכאוס כדוגמא הראשונה או שייאלץ להמתין שנים רבות עד (אולי) שיקרה משהו בפועל!

  

אסון, למה לעולם לא ירדו מחירי הנדל״ן?

אז למה בעצם לעולם מחירי הנדל״ן לא ירדו במדינת ישראל?
אני אסביר אבל אפתח בפתרון כדי שתוכלו להבין טוב יותר את הקונפליקט:
כדי להוריד את מחירי הנדל״ן בכל הארץ במהירות ולהוריד את רמת האבטלה ל0, לעודד חברות להגיע לארץ ולעודד משקיעים מחו״ל להכניס כסף חיצוני למדינה, צריך לעשות 3 דברים, שהם בעצם… אותו דבר.

בין ראשון לציון (מערב-דרום, דרך פלמחים) ליבנה (ראה מפה בסוף הדף)
בין אשקלון (מזרח דרום) לקריית גת (ראה מפה בסוף הדף)
בין בת שלמה (אזור הכרמל) לבית אורן (ראה מפה בסוף הדף)

ניתן, שימו לב טוב להקים לא פחות מ 3 ערים שייתנו פתרונות דיור ל 3 האזורים שהם במצוקת דיור קשה מרכז הארץ, דרום הארץ וצפון הארץ.
הקמה של כמות כזאת אדירה של יחידות דיור ומסחר בקנה מידה של עיר תוריד את מחירי הנדל״ן בארץ בכ 60% לתקופה של לא פחות מ 60 שנה!
היא תעודד הגירה חיובית!
מקומות תעסוקה, פיתוח אזורים כמו צפון ודרום, עידוד של חברות לרכוש אזורי מסחר וכך תוריד את האבטלה, לא תצריך בירוקרטיה ואי מוכות זמנית כמו תוכניות תמא למיניהן, עידוד יזמים ומשקיעים מחו״ל, יותר מיסים למדינה ממס הכנסה, מס חברות, ארנונה, מים, חשמל, דלק, מס רכישה, קניה, שבח, היטל השבחה,
איכות החיים תעלה, העוני ירד, זוגות צעירים יוכלו לסגור את החודש, יותר קצבאות זיקנה, כספים לחינוך, ספורט, מוסדות נוספים להשכלה גבוהה והכי חשוב נפתח את הארץ שלנו למקומות חדשים!
אבל האם זה אפשרי? (וזה אפשרי, הרי בנינו ערים בעת האחרונה קרי מודיעין לדוגמא)

אז למה בעצם הממשלה לא תעשה זאת לעולם ולמה לעולם לא תהיה ירידת מחיר מעבר ל 10%?

שימו לב לאבסורד:
אם מחירי הנדל״ן ירדו מי בסוף ישלם ביוקר?
הטייקונים?- ממש לא! הם יקראו את השוק טרם, גם יש להם מבול של לוביסטים בכנסת הם יידעו על חוק כזה עוד שנים טרם אישורו ויפעלו בהתאם.
משקיעים מחול? נהפוכו נפתחת בניהם אפשרות אדירה שלא קיימת היום להגדיל את העסקים שלהם וכמובן להרוויח יותר כסף!
הממשלה רוצה להשאיר את הקרקע לעצמה? יש הערת אזהרה לפי סעיף 126 בגין אי העברה או מסירה לזרים ראה טופס כאן

כוח בניה? חחחחחחחחחחח

הסיבה היחידה היא… הבנקים!
הרי כ80% מכספי הבנקים נמצאים במשכנתאות שלנו אז החשבון הוא פשוט:
נניח ש:
ב 2014 רכשתם דירה ב 1,000,000 ש״ח ולקחתם משכנתא ״סבירה״ של 60% ממוצע (כיום ניתן לקחת עד 75% אני לא מזכיר את ימי ה 95%) זאת אומרת 600,000 ש״ח
אם התוכנית תצא לפועל ייקחו כ 5 שנים למחלקות תכנון ערים לבנות תוכנית ראויה עד הוצאת התוכנית לפועל, במקרה הטוב, זאת אומרת שסביב 2020 שילמתם משכנתא כבר 6 שנים לבנק אבל אז מה קרה?
בוווום!
מחירי הנדל״ן צנחו כפי שאנוכי צופה
בכ 60% פחות, זאת אומרת שהיום הנכס שלכם שווה? כמה????
400,000 ש״ח!!!
נכון!
משמע הבנק במינוס של 200,000 ש״ח מיום הרכישה כי ב 6 שנים אתם עדיין לא משלמים את הקרן אלה רק את הריבית!
לקחתם 600,000 ש״ח מימון, הנכס שווה אחרי הירידה 400,000 ש״ח אתם החזרתם 0 ש״ח!
זאת אומרת:
הבנקים מושקעים אצלכם במיליארדים של דולרים שיכול מאוד להיות שבסוף זה ירד בכ 60% אם דבר כזה קורה זה פשוט כאוס כלכלי למדינת ישראל השקל יירד הבנקים יישפטו רגל, אינפלציה מטורפת, פיטורי ענק, אנשים יעדיפו לתת את הנכס לבנק מאשר לשלם יותר דוגמא קלאסית זה בעצם ה״לימהן ברדרס״ נפילת הבנק החזק בארה״ב ומשבר הנדל״ן והבורסה הגדול ב 2008 (״משבר הסאב פריים״ לפרטים לחץ כאן) שריסק את הכלכלה החזקה בעולם, סגר 12 בנקים ורוקן את הפנסיה הקרנות וחשבונות הבנק של מליוני אזרחים שלא נדבר על ירידת מחיר של כ 80% במחירי הנדל״ן באזורים מסויימים בארהב וזה בלי לבנות אלה רק מלקיחת משכנתאות גבוהות של אנשים שבסוף לא יכלו להחזירם, ממשלת ישראל לא יכולה לתמוך כלכלית בכל כך הרבה כסף או לתת גיבוי כלכלי בסכומים כאלו, הפיתרון שלה הוא פשוט לצמצם את הבנייה כפי שעשה אולמרט ב 2007 ובכך לבלום את השוק, לעודד לקיחת משכנתאות ע״י ריביות נמוכות ובנייה לפי תוכנית עיר בלבד!

אני מקווה שהמאמר נתן לכם את הסיבה למה אני מאמין שמחירי הנדל״ן יכולים לרדת משמעותית אבל לא ייתנו לזה לקרות לעולם!
שתפו והגיבו אשמח לתגובות…

בברכה:
אייל ימיני-השם שלך בנדל״ן!
מומחה לנדלן ומקרקעין
050-3539956

2015/01/img_4066.png

2015/01/img_4067.png

2015/01/img_4065.png

משרד האוצר פרסם נתוני נדל״ן חדשים

במשרד האוצר פרסמו היום את נתוני העסקאות האחרונות וכצפוי גם הרבעון האחרון הסתמן בירידה בכמות העסקאות למרות שהצפי לרבעון החדש שיהיה זינוק בעסקאות החדשות ברבעון האחרון וזאת גם בגלל פיזור הכנסת ו״פיצוץ״ תוכנית מעמ 0 אבל בעיקר בגלל תום הוראת השעה על רכישת דירה שניה שמשקיעים יכולים לרכוש דירה נוספת ולשלם ״רק״ 3.5 על המליון הראשון.
לכתבה המלאה באתר גלוב לחץ כאן

לא תאמינו מה קרה ברבעון האחרון בעיר שלכם

בכתבה שפרסם עופר פטרסבורג כתב הנדל״ן של ״ידיעות אחרונות״ פורסמה טבלה של 9 ערים והשינוי שחל במחירי הנדל״ן שבהם ברבעון האחרון ניתן לראות שהשינויים בחלקם הם מתונים ובחלקם הם קיצוניים.
אייל ימיני-השם שלך בנדל״ן!

IMG_3927.PNG

לא תאמינו איך נראה המפרט של הדירות המוזלות של משרד השיכון

השבוע פרסם אתר ״גלובס״ דוגמא למפרט של דירת 3 חדרים במחיר מוזל דרך משרד השיכון אם גם אתם מחפשים את היחידות הורים, מרפסת שמש וריצוף 60/60 גרניט פורצלן כנראה שמחיר מטרה זה לא בשבילכם!
אייל ימיני-השם שלך בנדל״ן!
050-3539955

20140707-010215-3735595.jpg

תפריט נגישות