בואו לקרוא על המשבר שלי

אחרי השנה הכי מוצלחת בעסק שלי הגעתי למבוי סתום, לא ידעתי לאן אני הולך מכאן, מה, שוב לעשות את הכל מההתחלה? אבל כבר עשיתי את זה… אני חייב לחדש…
בשנת 2012 סיימתי את השנה בעסק שלי בעלייה של כ 100% בהכנסה מקום ראשון במשרד שלי ובין המובילים ברשת הגדולה בארץ, אבל זה מה שהרס אותי, אני הגעתי לטופ בלי לתכנן את הטופ הבא עסק שמגיע ליעד שלו ולא תכנן לעצמו יעד שני הוא בבעיה וזה מה שקרה לי אני הייתי סטטי פתאום אני מצאתי את עצמי יושב 5-7 חודשים ומתכנן את היעד ללא מטרה ברורה לא התקדמתי לשום מקום לא קיבלתי החלטות לא התפתחתי כלכלית ועסקית והכי גרוע הלכתי אחורה זאת הטעות מספר אחת שלנו כאנשי עסקים, לכן לקחתי לי 3 טיפים שאני אחלוק איתכם:
1. בכל רבעון שבו לכם על מה שעשיתם ברבעון האחרון חברות גדולות לוקחות כל רבעון את סמנכל הכספים של החברה ויושבת עם דוחות רווח והפסד כדי לדעת מה לתקן מה עובד ומה לא.

2. תשנו תשמרו ותשתנו, רק סוס עיוור הולך בדרך אחת, אל תשנו את המטרה תשנו את הדרך עד שתמצאו את הנוסחה המתאימה לכם ותשמרו דברים שעובדים תפתחו הרגלים חיוביים לעסק ותתחילו בכל רבעון להוסיף אלמנט חדש לעסק חדשנות היא לא מילה גסה.

3. תקציב, תבנו לכם תקציב שבועי, חודשי ורבעוני, תזכרו אי עמידה בתקציב תכניס אתכם לגרעון, חשוב לשים לב טוב לא משנה מה ההכנסה שקורת בפועל עסק לא חורג מהתקציב שהוגדר לו מראש זה ההתחייבות שלכם לעסק שלכם ע״מ שהוא יישאר בחיים ולטווח ארוך.

*זכרו 8 מ 10 עסקים שנפתחים נסגרים בכל שנה חלק מהסיבות זה בגלל ניהול כושל של העסק.

בהצלחה!
אייל ימיני-השם שלך בנדל״ן!
050-3539955

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *